“An oceanic awakening” -aloitteen tavoitteena on synnyttää uudenlaisia kumppanuuksia ja liiketoimintamalleja meriliikenteessä, luoda uusia ideoita toimialalle ja keksiä ratkaisuja olemassa olevien kehitysesteiden raivaamiseen. Samalla luodaan jaettu viestintäalusta, jonka kautta Wärtsilä ja kumppanit voivat näkyvästi vaikuttaa kestävämmän ja kehittyvän merien käytön puolesta.
Meriliikenteen kehityksen tiellä olevat esteet estävät myös kasvavien kaupunkien kehittymisen. Tämän on muututtava.
“An oceanic awakening” on aloite, jonka tavoitteena on muuttaa meriteollisuuden tulevaisuus. Hankkeen tarkoituksena on saattaa yhteen laaja verkosto vaikuttajia miettimään ratkaisuja meriteollisuuden ongelmiin ja niihin liittyviin asioihin, joita ovat esimerkiksi älykkäät kaupungit, -meriliikenne, -sähköverkot ja -satamat. Lanseeraus koostui liikkuvasta kuvasta, mainonnasta, tapahtumasuunnittelusta, vaikuttajaviestinnästä, markkinointiviestinnästä sekä konseptisuunnittelusta. Miltton vastaa Wärtsilän viestinnästä ja mainonnasta yhteistyössä PR- ja tuotannollisten kumppanien kanssa.
Aloite julkaistiin syyskuussa 2018 meriteollisuuden suurimmilla messuilla Hampurin SMM:ssä.
Oceanic Awakening -aloite lanseerattiin filmillä, jossa kuvataan, miltä tulevaisuuden maailma saattaa näyttää kaupunkien hallitsemattoman kasvun ja ympäristöhaasteiden vuoksi. Hankkeen on konseptoinut Miltton ja filmin on ohjannut Alex Hulsey sekä tuottanut Somesuch.
Monivuotinen aloite on jo nyt palkittu In2 SABRE -palkinnolla parhaana filminä palkittu ja se on yltänyt myös Gold SABRE -finalistiksi B2B-marketing -kategoriassa.
Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä Joni Räikköseen
joni.raikkonen(at)milttoncreative.fi
+358 50 4626 307