Kriisiviestintä

Kiusalliset kohut ja tuskalliset kriisit eivät koskaan tule yllätyksenä. Yksittäiset kriisin aiheet voivat olla vaikeita ennakoida (ja haastamme tämänkin), mutta kaikki organisaatiot kohtaavat poikkeustilanteita ja kriisejä. Ne, jotka ovat valmistautuneet hyvin, voivat selviytyä pahastakin kriisistä maine ehjänä tai jopa entistä vahvempana.

Autamme tunnistamaan riskejä, varautumaan poikkeus- ja kriisiviestintään sekä hoitamaan tilanteet ripeästi ja päättäväisesti. Meillä on enemmän kriisiviestinnän asiantuntijoita kuin pienemmillä kilpailijoilla työntekijöitä, ja tukena yli 400 kollegaa antamassa taustaymmärrystä EU-päätöksenteosta kunnallispolitiikkaan ja vastuullisuudesta niin median kuin sosiaalisen median trendeihin.

Olemme mukana joka askeleella, kriisisietoisen strategian rakentamisesta ja kriisiviestinnän ohjeistojen ja materiaalien luomisesta tiimin valmentamiseen, jotta pystytte purkamaan minkä tahansa kriisitilanteen tunneälykkäästi, selkeästi ja luottamusta rakentaen.

TOIMINTATAPAMME

Tuomme poikkeus- ja kriisiviestinnän neuvonantoomme mukaan kaikki tärkeät sidosryhmäymmärryksen alueet. Turvaamme kaikki yhteiskunnan ja elinkeinoelämän sidosryhmänäkökulmat, brändin, työnantajamielikuvan ja asiakasluottamuksen kun tuemme teitä valmiuden luomisessa ja kriisitilanteen hoitamisessa.

PALVELUMME

  • Kriisiviestinnän tuki
  • Kriisiviestinnän valmennukset
  • Kriisiviestinnän simulaatiot
  • Kriisiviestinnän ohjeistot ja viestimateriaalit

Ota yhteyttä kriisiviestinnän asiantuntijoihimme:

Pauliina Saares
Johtaja, kriisiviestintä
pauliina.saares(a)miltton.com