Dataohjautuva markkinointi

Syvä ymmärryksemme kasvumarkkinoinnista tukee sekä strategista että taktista markkinointia ja myyntiä.

Markkinointiteknologia on kasvava trendi, joka tuo markkinoinnin ja teknologian yhteen. ”Martech”-termi pätee erityisesti mittaviin toimenpiteisiin, tekoihin ja työkaluihin, jotka valjastavat teknologian käyttöön markkinointitavoitteiden saavuttamisessa. Markkinointiteknologian sekä datan ja automaation avulla yritykset voivat tehostaa asiakaskokemustaan ja liiketoimintaansa. Tavoitteena voi olla muun muassa lyhyemmät myyntisyklit, kehittynyt työnantajabrändäys tai mitattavan arvon luominen markkinoinnille.

NÄIN TYÖSKENTELEMME

Autamme asiakkaitamme käyttämään dataa, analytiikkaa ja datan hallintajärjestelmiä viestintään ja markkinointiin. Tarjoamme personoituja asiakaskokemuksia kanavariippumattomasti ja uusinta teknologiaa hyödyntäen. Autamme asiakkaitamme myös systeemiarkkitehtuurissa, sen käyttöön soveltamisessa sekä teknisessä konsultoinnissa. Asiantuntemuksemme markkinointiteknologioista yhdistettynä ymmärrykseen eri liiketoiminnoista tuovat integroidun lähestymistavan kasvumarkkinointiin.

TIIMIMME

Tiimimme on yhdistelmä markkinointiautomaation ja tuloksellisuuden asiantuntijoita, markkinointitieteilijöitä ja järjestelmäarkkitehteja, joiden tehtävä on auttaa asiakkaitamme ottamaan markkinointiteknologioistaan irti täydet tehot. Haluamme auttaa asiakkaitamme löytämään parhaat markkinointiohjelmat, jotka tukevat sekä strategisia että taktisia markkinointi- ja myyntilähtöjä.

ANALYTIIKKA JA NÄKEMYKSET

  • Monikanavaiset mittaussuunnitelmat
  • Verkkosivuanalytiikan seurannan asennukset
  • Automatisoitu raportointi käyttöliittymillä
  • Jatkuva kehittäminen ja dataan pohjaavat suositukset
  • Kuvaileva asiakaspohjan analyysi
  • Asiakkaiden vaihtuvuusasteen analyysi
  • Asiakkuuden elinkaaren arvon analyysi

MARKKINOINTITEKNOLOGIA & AUTOMAATIO

  • Markkinointiteknologian tarpeiden määrittely
  • Markkinointitaktiikoiden arviointi & suositukset
  • Käyttöönotto- ja etenemissuunnitelmat
  • Arviointi & suositukset
  • Asiakasdatan kehittäminen
  • Datan tunnistaminen ja määrittely
  • Asiakaspolut
  • Liidien hallinta

KONSULTTIPALVELUT

  • Markkinointiteknologian arviointi ja suositukset
  • Markkinointitaktiikoiden arviointi ja suositukset
  • Käyttöönotto- ja etenemissuunnitelmat
  • Optimointipalvelut
  • Verkkosivujen uudistukset ja suunnittelu
  • Asiakaspolkujen kartoitus ja kulku
  • Hakukoneoptimointi
  • Konversio-optimointi

Ota yhteyttä

Emmi Teräs
Johtaja, dataohjautuva markkinointi
emmi.teras@miltton.com
+358 40 746 2176